Ångest .....

Usch imorgon är det exakt en månad kvar tills lillen börjar inskolningen på dagis. Jag känner extrem panik, en känsla jag inte trodde jag skulle känna. Trodde jag skulle vara "lättad" av att få börja jobba igen. Men det känns läskigt att min lilla kille ska vara ifrån mig 8 timmar om dagen. Att ngn vilt främmande människa ska mata , natta honom för middagsluren , byta blöja osv osv.. *rysning* Vet inte varför jag känner såhär..? Samtidigt är jag lättad av att få börja tjäna pengar. Har varit så less på denna FPn så nu ska det bli skönt att få en riktig inkomst.
Det är verkligen positivt. Men ....

Aja för tankarna till ngt annat , har varit sörens kreativ idag. Fått tvättat upp nästan allt nu , kan bara tvätta 3 maskiner i stöten för sen är tvättrummet fullt =/ MÖG. Men men. Så ska snart kasta i en till. Sedan slappa framför "du är vad du äter"
Leo har varit på dåååligt humör idag tyvärr , men nu verkar han alldeles lugn *pepparpeppar* Så hoppas det håller i sej en timme till =)

Har precis ätit en ljuvlig korvgryta med sallad. Skippade pastan *duktig* (även om korvgrytan inte var den nyttigaste) haha..
Ska kanske göra marängswiss idag (ajajaj) Har en oöppnad vispgrädde kvar sedan E's födelsedag o det är ju synd att låta den gå till spillo =D

Nej nu ska jag o Lillprinsen invänta Stora Prinsen medans vi hänger tvätt .. Ses!!

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

jag fick en av Magnus igår, han blev så trött på mitt tjat om en. Så den kommer nästa vecka :)

2008-05-08 @ 19:17:55
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0