bilprovningen igen . . . . !

Ja , jag & Leo var på Bilprovningen idag igen (idag kom vi ihåg det) Fast idag var vi i Skurup med 940 istället för i Ystad med Pessuten . Leo charmade mannen som kontrollerade vår bil rejält :) Så mkt att han faktiskt glömde skriva upp sidoblinkersen som inte fungerar ! HAHA . . Blev bara 4 st 2or för volvon . Inte illa ! Chulle blev glad iaf .

Jag & min busskrutt ska snart ner i tvättstugan å hänga upp tvätt & vika tvätt som redan hänger =/ SUCK. Hate it . . .
Sedan vet jag faktiskt inte vad vi ska göra ? Leo ska sova lite middag antar jag men jag vill hitta på ngt , sysselsättning tack ! Vill köra o hälsa på ngn , umgås ! Men har fan knappt bensin o ska till tomelilla ikväll o simma med mamma så jag får väl la nöja mej med det ?
Men det är ju så härligt soligt varmt idag . . . O h h h  s å  b e s v ä r l i g t ! ! ! !

Nä om man skulle ta tag i detta kanske ?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hade gärna kommit och fikat...men vi bor liiiite långt ifrån varann för det kanske :P

2008-05-06 @ 17:40:47
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

hej!
Den veckan Magnus jobbar börjar han inte förrän 14, åker klockan 13 hemifrån. Då lämnar han Ludde hos dagmamman, och Ludde är där tills jag slutar skolan. Har jag kvällskurser är han med mig eller med sin mormor :)

2008-05-07 @ 21:21:59
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0