FASTARE tillgångar ;)

HEJ.
Även om jag sa att jag ALDRIG skulle gå på dendär dieten igen (löksoppedieten) så funderar jag faktiskt på att göra det en gång till.
Det var bra för kroppen, inte minst huden. Det var inte bara jag som fick för mig att övre tillgångarna blivit en aning fastare utan fick det omtalat av min kära sambo. Och det är ju inte fel, att få fastare bröst o mage alltså.
Så när slantarna trillar in den 27e antar jag att det blir en rond till, även om det kommer bli otroligt tufft ser jag fram emot fördelarna som kommer av det :)

Nu ska jag & Leo ta en promenad så att han sover middag (REDAN, jag vet) men han är dunder trött. Och medans han nannar tänkte jag räffsa vår fördömda gräsmatta ! Tjohooo. ;)
See ya later Alligator.. ♥

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

Vad är det för diet? jag skulle gärna ha fastare bröst o mage, allt hänger ju nu känns det som..

2008-05-19 @ 10:54:27
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0