finnar.

bluuuuurk för finnar. har en på näsan och en under näsan. ajajajajaj. får sluta äta choklad (eller hur(!))



var hos del o tina igår ju , hade jätte trevligt.. synd bara att jag å leo inte kunde stanna så länge.. han blev jätte nannig på slutet. var lite mammig å pappig också men det är ju inte så konstigt. träffade ju varken mamma el pappa på hela dagen igår ! !

så sen när jag å leo kom hem satt vi o mös med välling osse somnade han men ville inte gå upp o lägga honom. hade ju saknat honom MASSOR! så vi satt kvar o mös en bra stund.. :)

nej nu vill min son ha mammi ifred!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej hej där! Har redan slutat med dieten. Fick typ kväljningar av soppan igår. Men både jag och karln gick ner runt 2.5kg på 3 dagar så det får jag väl vara nöjd med. Fått lite motivation nu iaf så ska försöka kämpa ändå. Tack ändå för receptet. Tyckte det gick bra, allt förutom soppan.

2008-05-01 @ 11:09:38
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0