härlig dag.

idag ringde min låtsaspappa o frågade om jag å leo ville komma o hälsa på :) mutade mej med att jag kunde tvätta bilen där ! haha. så vi körde till äsperöd, drack kaffe o tvätta bilen o snacka skit. så småningom vaknade leos mormor osse efter ett nattpass. körde till tomelilla o kolla på erikshjälpen, hittade ett par jäääätte söta pumps för 50 kronor o en ny lila plånbok för en tia ! toppen ! leo fick byggklossar av mormor å morfar .. så snällt ! <3
sedan körde vi hemåt , var trötta efter massa sol å värme ! leo sov en stund i bilen o jag o pappi drack lite kaffe o kolla h&m katalogen. :) trist att de bara har snygga halterneck bikinis. ;( får så ont i nacken av sånna så vill helst ha en vanlig .. men men !

har varit en lyckad dag iaf .. har bestämmt mig för att till skurup och ta bussen till bvc imorn , latmaggan vill inte egentligen MEN motion behövs om jag ska gå ner mina kilon så att det blir en beach 2008 !!! så det är bara att bita i det sura äpplet o röra på fläsket .. (suck) dessutom sparar jag bensin o det är BRA.

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0