min busunge!!!

ojojoj så busig min son är idag. är överallt o ingenstans haha.. kul o se att han är riktigt glad iaf =) pratar o har sej heeeela tiden o smäller med saker  o vips så e han påväg till en ny leksak eller nytt hyss! =) haha..
älskling!

ska TRÄNA idag (alldeles snart) usch har blivit så jävla lat.. Blir inget att gå till skurup idag. latheten tog över o dessutom e de för mkt klydd. hatar egentligen att åka tåg. är inte promenaden i sig jag inte orkar med. men hjulen på vagnen sitter inte som de ska o har trillat av ngn gång. orkar inte med om de gör de när man ska upp på tåget. för folk är ju så jävla hjälpsamma (NOT) i denna staden/byn.. Nä jag kan gå dit imorn när jag slipper ta tåget. idag blir det bilen!! kan gå en sväng i tomelilla istället. mkt bättre än o gå här ute, haaaatar det. för alla blir så jävla sura (bilister) när man kommer där.. =(

nä nu ska jag träna, jag lovar de tar emot.. men vill man va fin får man lida pin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0