min duktiga karl.. =)

han står o klipper vår gräsmatta med en grästrimmer (sån man har på ryggen) så han har nog lagom ont i ryggen nu! =/ bara för vår hyresvärd är så störd o inte vill klippa det fler ggr (fortfarande högt efter då han klippte) så nu var min sambo så duktig o tog tag i det!! =) så nu är jag å leo glada för nu kan vi vara ute o leka i trädgården =)
(dvs efter jag har räffsat bort allt gräs *pust* där är ju en del...)

jag o honey låg o kolla film igårkväll, usch verkligen hemsk, länge sedan jag såg en film som berörde mej så mkt.
handlade om ngt land som var i krig o barn som blev totalt hjärntvättade, kallade sig Babykiller o sånt. blev tränade till att skjuta ner vanligt civilt folk (sina egna familjer) osv. usch o fy. fick verkligen ont i magen!!
tänk att det är så i verkligheten. att det finns människor som är så mentalt störda att de får barn att skjuta ner sina familjer, proppar dem fulla med knark o sprit bara för att få dem att göra som de vill. det gör ont i mig..

leos 5e tand har ploppat ut nu. han är nog fortfarande öm för han är fortfarande en del grinig. men mkt bättre nu!
förutom inatt, då ville han ingenting! ;( han är ju röd om rumpan också. men det börjar också försvinna nu så hoppas att han blir gladare snart! saknar min glada fisunge! :)

blåsigt o kallt är det idag, trots solsken. hoppas att det är bättre väder imorgon då jag ska räffsa gräsmattan! så vi kan leka där sen! :)

nej om man kanske skulle vara duktig o torka golvet? för det behövs.. leo äälskar att hälla saft o smula rån på golvet =/ he's specialty.. =P
/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0