oxå var det snart kväller . . !

otroligt vad fort denna dagen gått, har inte hunnit med hälften av allt jag planerat att få gjort idag! suck. men det är som vanligt dådå.. skulle ha, hängt tvätt o satt igång ny, fått bort mullvadsbunkrarna i trädgården, dammsugat o torkat saftspillt golv. dammsugit toaletten som jag inte hann igår(!) ringt massa samtal som Fkassa, skola osv. Lämnat barnomsorgslapparna.
Å vad har jag då gjort? Jo jag låg kvar o mös i sängen med min son, som för en gångs skull somnade men inte jag, utan låg o beundrade vårt underverk. Sedan var det frukostdags, tog hand om disk, lämnade barnpmsorgslapparna, sedan hemåt, plockade lite här. somnade hjärtat. solade/vilade. sedan fick bus mat o jag ringde nga samtal, Efter det var det dags att gå ut o försöka ta itu med mullvadsbunkarna.. (SUCK) men det var ju lättare sagt än gjort!! eftersom leo inte fick vara i gräset (30-40 cm högt=fästingar) dessutom skulle han inte klara av att krypa i den JUNGELN . . . Så det blev inte så många då han tyckte det var vääääldigt tråkigt att bara sitta i vagnen. Förstår jag ju.. så vi körde o handlade lite våtservetter istället.
o nu är vi hemma o jag försöker få L att nanna en stund så jag hinner springa ner o ta tvätten innan den luktar illa där i tvättmaskinen!! Nä nu ska jag hjälpa lillen på traven lite =)

PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0