så mkt som har hänt å kommer hända....

ja igår var det kalas för min sambo. började trist med hans vanliga surande men blev ganska trevligt till slut.
gästerna lämnade inte huset förrän 9 tiden å då var leobusen trötter !

fick besked igår på att leo ska få börja på dagis den 9 juni. usch det känns skrämmande nära. ska jag umgås med en massa sura o klagande tanter dagarna i ända istället för min underbara lilla solstråle?! ja, där är inte mkt annat o välja på. å pengar behöver vi ju såatt . . jag tycker om att jobba , men det är svårt att vara ifrån min son så mkt. men man vänjer sig nog ! klart att min stora glada kille ska träffa en massa babykompisar! ;)

nu har jag gett mig jäkelen på att vi ska få iordning i trädgården. har förresten fått en "inneboende" i trädgården. en liten kaninunge/harunge (är inte helt säkra) men den har legat där i 3 dagar nu. svärfar o emil råkade skrämma iväg den igår men en 20 min senare var den tillbaka på samma ställe ?! :) o den ligger mitt på öppna gräsmattan, fast vi har väldigt högt gräs så det kan vara därför den tycker det är mysigt. ska låna gräsklipparen av hyresvärden när jag har fått bort fjolårets gamla äpplen som jag var så duktig å plockade ihop i pappkassar o sedan glömde ta bort =) så nu är det inte sååå jätte mysigt =/

så nu ska vi köra till ÖB å införskaffa oss kratta o spade ! sedan blir det trädgårdsarbete hela dagen. tror jag nog leo tycker om, vara ute hela dagen ! härligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0