Söndagsmys.. :)

Ligger o kollar på när min man intensivt spelar ps2 i sängen.. Aja. Nu kommer dt iaf till användning :) huvudsaken! Har varit en mysig söndag, utan bråk (från sambon) värre är dt med sonen. Fick rackaren i säng kl 22 :-S inget vanligt i detta huset kan jag säga! Men men. Ännu vet jag inte vad morgondagen bjuder på? Hoppas på att kunna räffsa gräsmattan iaf! Min man stod ju å klippte den i SEX timmar idag. Stackaren.. Fast sen fick han god mat o ett varmt bad :) nej nu ska dt mysas i Slimminge 188an!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Tack för din kommentar :) Brukar kika in på din då & då också ;)

Egentligen har jag inte gått ner så många kilo utan har snarare fördelat om vikten. Har alltid varit världens godisgris och älskar mat så jag KAN bara inte stå ut med naturdietshakes osv utan försöker satsa på att byta ut en del grejer mot annat istället. Började träna och sådär regelbundet för omkring ett år sedan, sen har det gått i perioder men allt som allt har jag gått ner omkring 5-6 kilo sen jag började. De senaste månaderna när jag verkligen har tränat och försökt satsa hårt så har jag gått ner ca 2 kilo. Men framförallt har jag omvandlat en del fett till muskler så jag känner och ser skillnad även om vågen nu står ganska stilla så det är skönt.

Jag tränar mest kondition och försöker variera det men det blir främst på crosstraining-maskinen på gymet samt löpband, klättringsmaskin (finns bilder på maskinerna på nätet) och lite cykling ibland. Sen har jag turen att ha en kompis som gillar samma upplägg som jag och vi brukar även satsa på powerwalks med inslag av löpning uppför backe. Det gäller ju att försöka göra det kul för träning i sig kan ju bli ganska enformigt.. jag tittar gärna på tv samtidigt haha :)

Efter nästan varje pass gör jag situps, utfall och armhävningar, sen ungefär var 3:e träningspass brukar jag lägga till extra övningar för rygg och axlar på gymet.

det blev ett långt svar.. :) Hoppas du får en riktigt bra dag! kram

2008-05-19 @ 10:20:42
URL: http://johannabohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0