tradera auktion / barnkläder!

I behövande av små pojk-kläder strl 62/68 ? Kolla in min auktion på tradera. Kommer komma in flera så håll utkik. Har även ett par Fornarina jeans som ska läggas ut ikväll. :)

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=63613931



Har precis skickat iväg ett sött paket till en kille i Örebro. Hoppas de blir nöjda =)
Men hon som vann locktången den 9/5 har fortfarande inte betalt in på mitt konto, så det blir ingen locktång skickad heller !

Ikväll blir det kycklingsallad som ställs på middagsbordet, det ska bli jummi ! Ska ha mina efterlängtade sockerärtor i =D gottgottigottgott

Nej nu ska jag kolla till min sussande son o sedan tömma diskmaskinen !
PussÅhej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0