trädgårsarbete....!

har rensat i rabatter o fått bort de (svin)äckliga (!) ruttna äpplena. sitter fortfarande i mina kära jobbekläder :) har tatt hand om disk o skit från gårdagens kalasande oxå. det var behövligt om man säger så ;)

hade tänkt gå en sväng med min sura son idag men det blir inget med det då vagnen finnes i ystad i min sambos bil..... suck. aja thats life, spar vi dem krafterna :P

har den senaste veckan ätit mkt godis o rört på mig alldeles för lite. men har inte gått upp ett gram iaf. o det känns bra , att kunna unna sej ibland utan att känna viktpaniksvettningarna ..

men får väl ta o sätta igång med lite träning o promenader nu imorn. idag blir svårt, ska ge lillprinsen gröt o sedan bege oss mot duschen o skrubba av litta skit , för mögiga e vi , haha :) sen kommer Emil hem o då ska vi äta middag o sen köra till chulle & natta som flyttat ihop. får väl köpa me oss en blommefan då oxå :)

kaninen ligger förresten fortfarande kvar i trädgården o myser i solen. märklig en, vi har ju varit där hela eftermiddagen o hållt låda.. sprang först iväg men sedan gick vi in o hämtade ngt o sen var den tillbaka igen!

nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe o läsa "Jonnas" & "Maries" blogg. läser dom varje dag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0