älskade plutt !

Nu ligger min plutt o sover sen ett tag.. Men det tog en bra stund idag.. Stackaren!  Nu sitter hans trötta o utslagna mamma med laptopen i knät o småkikar på desperate housewifes.. har precis snackat med en från fordon där jag gick..
skoj.. saknar tiden där som f*n.. hade mkt hellre gått där än o suttit på dehär jävla jobbet var´da... *Saknar er!*
Men men inte tid o grejda.. Tids nog har jag min älskade utbildning! Men det hade varit perfekta tider. Då hade jag kunnat umgås mkt mera med min älskade son!.. <3 O kanske ha mer socialt liv än vad jag får i den jävla bunkern......
Men som sagt... inte tid o grejda..

Ska väl snart hoppa in i duschen o sedan ner i sängen.. Guuuuuuuutt :D Bara älskar att sova nu förtiden! Har ju gått o blivit skengravid (jo ni läste rätt) pga P-sprutan.. Är inte klokt !! Jag har nog fått alla jävla biverkningar man kunde få o INGEN informerade mig om det när jag skaffade den!
Så nu sitter jag här med hela kalaset..
Uppsvälld mage size XXXL..
Illamående
Viktuppgång
Foglossningar (???!!!!)
Mensvärks liknande magsmärtor
Oförklarlig migrän titt som tätt..

Är helt otroligt att min barnmorska inte informerade mej om detta utan bara skrev ut den. Men den barnmorskan jag träffade nu sa att man ytterst sällan skulle ge den till yngre o helst inte till ngn eftersom det fanns så mkt biverkningar. Dock finns det ju tjejer som kan ha den i 20 år utan att märka av ett svatt.. Men jag skulle ju givetvis få hela raddängan...
*klagar , klagar* Men det är verkligen fruktansvärt pinsamt o se gravid ut o inte tala om o känna sig gravid när man inte är det... Vet inte hur många som frågat mig om jag är gravid o det är inte lite förolämpande eller så.. -Ehhh nä jag är bara tjock.........??

Någon annan som fått samma besvär av P-sprutan.. Som vet om man måste vänta tills mensen kommit igång igen efter man har slutat med den tills man börjar på annat preventivmedel?

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Jag har hört att Mini-Pe ska vara jätte bra.. dem fungerar som minipiller men råkar man glömma att ta dem vid den exakta tidpunkten så gör det inget om man tar dem några timmar senare.. dem skyddar iaf.. plus att har man typ blodpropp i släkten så ska man ju inte äta nåt annat än mini-piller.. Jag ska absolut ta såna sen när bebben nehgar att komma ut... När nu det blir.. :P

Puss o kram

2008-11-19 @ 12:22:57
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0