olidligt läge..

Sitter här med alla mina grav. symptom o bara lider, det tar verkligen på kroppen att vara sken gravid. Spec jobbigt är det på jobbet, att ha foglossningar, extrem trötthet och uppsvälld mage är inte skoj när man jobbar som lagerarbetare..
(Inte någonsin iofs) Fastän jag är olidligt trött kan jag ändå inte få ro till att sova.. Är alldeles uppstressad för pyromanen som tydligen bor i grannbyn cirka 2 km bort.. =/ Brukar inte vara rädd med NU är jag (är ju själv som vanligt), vill inte ha honom såhär nära!
Kan dom inte ta fast honom någon gång?! Det är skrämmande, eftersom han inte verkar ge sig förrän han tar livet av ngn. Bränderna blir ju bara mer o mer allvarliga!

Ajaa kvällen har varit trevlig iaf. Rörig, men trevlig. Jag gav mig på att baka kladdkaka men med min plötsliga cenilitet (oxå p-sprute biverkning) glömde jag GIVETVIS vetemjölet.. Suck.. Men andra omgången blev iaf bra! Fastän kakaon tog slut mitt i allt ihopa så det blev kakao+oboy 50/50 :) Mamma o Lillbror blev iaf nöjda, tur är väl det :) Bara min mage som e känslig som skulle börja göra aj.. Haha..!

Imorgon kommer älskling hem, sköööönt. Saknar dig hjärtat ! Vill ha din trygga kropp hos mig !
Och nu är det bara så att jag måste gå o lägga mig. Även om jag säkert inte kommer somna på ett bra tag så måste man ju iaf försöka!

Inget direkt muntert inlägg men det är hormonerna som talar hahaha...
Godnatt i stugan <3 

Kommentarer
Postat av: Tezzan

USch piii katten o ha HAN så nära sig...ÖRK för honom... USch tar du P-spruta? Det funkar kanske bra på dig det vet man ju aldrig... det e väl bara i början som det e extra jobbigt? Hoppas att dem tar fast den där jävelen snart så ni slipper honom... Puss o kram

2008-11-19 @ 12:20:34
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0