stress o feber .... suck!

Kom och hämtade Leo på dagis efter en fruktansvärt dryg dag på jobbet o får höra att min älskade snutt hade feber idag. Men bara runt 38 o han hade saglat jätte mkt hela dagen så det är väl en underbar hörn/kind tand som är påväg uppåt ... Usch.. stackars min darling! De skulle fått vara utan all den jäkla tandvärken..!

Jaha.. en massa klydd på jobbet o en jävla massa annat just nu. Är helt slut i huvudet.. Känner bara för att dra täcket över huvudet o skita i alla problem. Ibland är det tamefan inte roligt att vara vuxen ;) Men nu är det ju så att man är det, så då är det bara att "ta det som en man" ;) (Hur man nu gör det...) Men Tina kommer snart med lite kycklingsallad , blir skitsnack o god mat :) Lovely! Aldrig fel med lite "tjejsnack" o mat från Piri Piri (reklam reklam!)

Nä gott folk.. Mer än så har roligt blir det nog fan inte idag :) Nu ska jag bada & mysa min söta prins. Sedan är det läggdags för honom.

Tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0