Varning, Maginfluensa.

Lagom till jag slumrat in vid tolv tiden igår kväll/natt vaknar min plutt alldeles nerkräkt o förtvivlad. Och sedan fortsatte det. -Hela natten, behöver ju inte gå in på detaljer precis :/ Har sovit alldeles för lite och alldeles för dåligt de små stunderna jag fick..
Ack ack ack.. But what to do, what to do.. ?

Inget dagis och inget jobb idag dårå.. Bara massa tvättning av sängkläderna o allt. Roligare kan man ju ha. Lillplutt ligger o sussar middag just nu.. Har sovit ett tag nu så jag ska passa på att smyga ut o ta ett bloss innan han slår upp sina blå ;) *Älskling*


BTW, någon som vet var jag hittar en varm, snygg och relativt billig vinterjacka?



my loved .. .. ♥


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Naaawwww vilken fin bild..;)Puss

2009-01-30 @ 09:37:04
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Sussi

fin bild. maginflensa lät inte kul :(

2009-02-02 @ 10:15:05
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0