Bröllop !

Ojoj, idag är den stora dagen här, dagen då Tina o Dale ska bli Mr & Mrs Davies :)
Vilken dag detta kommer bli, är så glad för deras skull ! Det glädjer mig verkligen , dom är värda en riktig toppen dag :) !
Leo ska vara hos Mamma så vi är barnlediga osse :) Har aldrig varit med på en vigsel förut och denna kommer nog bli en sjudundrans vigsel ! Dale ska komma inglidandes på en HD, och Tina på en häst.. Sedan sker vigseln under två träd i hennes mammas trädgård.. Många glädjetårar kommer rinna, oh, vad jag är glad för deras skull !
GRATTIS ! ! !

Nej nu ska jag fortsätta mysa lite med min son innan vi ska packa hans saker o bege oss till "mormor" ;)
Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0