En enda önskan.

Jag vet inte vad det är som har hänt med mig på sista tiden. Allt liksom bara flyter på, utan att jag hinner reagera. Man lämnar på dagis, åker till sitt förbannade jobb, är borta "hela" dagen o sedan hinner man knappt se eller höra av Leo innan det är tid att lägga honom. Och mitt i allt det ska man vara LYCKLIG också? Dessutom ska man hinna med städning, tvätt. Men hinna med sig själv då? Jadu, det finns inte i denna värld.
Hela livssituationen har blivit så stressad, allt ska gå snabbt o enkelt.. Tänk om man hann ta vara på livet och njuta av det någon gång?

Usch, jag hade kunnat fortsätta i all oändlighet känns det som. Men det ska jag inte göra för då snurrar planeten så att man aldrig somnar. Och det är dumt för om 6,5 timme ringer klockan, då ska man vara pigg och allert igen..
Nej fy, ska försöka sluta tänka på det. Är ju trots allt semester om två dagar, och då.. -Då ska jag verkligen ta vara på livet o mysa med min underbara son ! <3

Kommentarer
Postat av: Livia

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 17:33:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0