Här kommer sommaren... :)

Klockan 15.00 idag gick jag av sista passet för tre veckor framåt.. UNDERBART! ! !
Men varför känner jag mig inte så speciellt glad då? Känner mig alldeles tom som om luften gått ur mig.
Har varit väldigt mycket på sista tiden, både arbete och privat. Men det privata väljer jag att hålla för mig själv, orkar inte prata om det. Och jag känner helt enkelt att detta inte är rätt sätt att dela med mig av det eftersom att jag själv inte riktigt vet hur jag ska tycka om allt...?

Fick bekäftelese på att man faktiskt har vänner kvar igår. Min bil har ju krånglat i evigheter, men igår fick jag låna Kimsans bil. Så nu raggar man runder i en Ford Sierra ;) Tuffigt !
Är så skönt att man har vänner som man kanske inte pratar med varje dag men krisar det så finns de där. Det är sånt jag kallar vänner! Är väldigt tacksam vännen det ska du veta. Ni anar inte hur underbart det är att kunna köra till jobbet utan att stå o kirra igång den där jävla 855an.. !

Kvällen har varit mysig, vi var iväg med Tina, Dale & Danne och Leos farfar & plastfarmor. Plus Ronny & BrittMarie.
Vi hamna vid Krageholmssjön och där blev det grillning! Hade hur trevligt som helst.. Emil, Dale & Danne hade varit ute på sjön hela dagen med Dalles båt. Så min man vart glad idag :) Stooooora leendet var framme o hälsade på HAHA..

Imorgon blir det stranden (tvunget hehe) med Tina och Jessika & barnen. Och möjligtvis mamma & kenneth. Ska bli satans guuuuutt !

Nej nu ska jag slänga mig på soffan o slappna av o börja njuta av min semester, jag har nog inte fattat det ännu :)

Tänkte lägga in ngn nya bilder också !

Far & Son på Tosselilla <3


Jag...


Provar klänningen till Tina & Dales bröllop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0