Thanks a LOT ;)

Har precis fått i mig kvällsmaten, tur att Sofie påminnde mig att det blev över från vår middag igår. Annars hade jag suttit o knapprat på en torr skorpa nu eller nått :)

Hade en väldans trevlig kväll igår. Sofie & Lovisa kom hit. Barnen somnade rätt tidigt, sen åt jag & Sofie middag o efter det rök ölen fram o lite chilinötter o YATZY. Älskar Yatzy nu, för gissa vem som fick just YATZY OCH BONUS båda runderna ?! :D
Lätt att jag ska ta en rond med Emil när han kommer hem på fredag, måste ju piska han haha.. ;) Har alltid varit kass på de spelet :P
Blev en lugn kväll iaf, bara ett par öl.. Men en massa prat om allt mellan himmel o jord.. När vi skulle nanna kollade "vi" på Beck -Tysta Skriket.. Men jag somnade, var så uttmattad av o varit så social haha.. Inte ofta man har folk hela dagen mitt i veckan :) Mysigt!!

Sofie, Lovisa, Leo & Morsan på midsommarafton! :)

Målade om Min fina älsklings rum idag. Blev jätte fint ! Perfekt nyans till det rummet. Får se om det behövs ett andra lager imorn.. Svårt o se just nu då där inte är en enda lampa där inne för tillfället :)

Jag & Kimsan skulle försöka byta in min bil idag, men dem hade inget jag kunde byta till.. Eller jo om jag var sugen på att lägga typ 160 emellan så kunde jag få en Mazda 6.
Olalala... ;)

Bild lånad från Google..


Hm. Nej nu ska jag göra något vettigt !
Som typ TVÄTTA .... Örk!!



Älskar min fina familj! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0