Vilken start ..

Hm, detta var ingen rolig början på semestern.. Leo vaknade med någon form av kräksjuka, lovley.. INTE!
Dessutom är vädret inget att skryta med. Regn, blåst och grått&trist.
Men men, hoppas på att Leo inte är sjuk allt för länge.
-Bara för att jag sa till Fredde igår, att Leo inte varit sjuk på länge. Slår aldrig fel, alltid när jag tänker det så blir han sjuk! Ska sluta tänka, så min Älskipälski kan få vara frisk!

Håller på att göra frukostbullar, är superduper hungrig. Blir småfranska som man värmer i ugnen också smält smör o prickig korv.. Mmm, love it :)
Leo somnade hos mig för en liten stund sedan, så nu ligger han och sussar i soffan.. Stackaren!
Det gör ont i mammahjärtat...


Nej nu ska jag slänga in bullarna i ugnen och ut och ta ett snabbt bloss och messa Jennie. Vi kan ju inte komma idag :(


min vackra, vackra ögonsten.. Älskar dig över allting annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0