BILFAAAAAAAN ! !

Jaha, då sitter man här och väntar på att Mamma ska ringa upp. Min bil är helt död, så jag fick ta Emils bil till dagis. Men kan inte ha den hela dagen för han ska ju osse iväg o jobba sen ju! Så håller nu tummarna för att Mamma ska kunna köra mig, men hon går av ett nattpass nu så isf tar det en stund för hon är ju i Lund just nu :/ Gaaah! Blir tokig på den jävla bilen, hatar den !! Måste ha en ny bil, detta går fan inte alltså.. Fan ta dessa jävla pengar, tänk vad underbart det hade varit om vi handlat med sten & kottar, då hade jag bosatt mig i världens största skog!

Skulle aldrig sålt min älskade 740! Min raggarpärla...

<3


<3


Lillen "kör" mammas fina bil ;)


-Men det är lätt att vara efterklok.....

Ska koka en kopp kaffe nu o ut o se om man kanske kan lyckas få igång fanskapet....
Hoppas ni får en trevligare dag än mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0