Snart semester.. Jiihoo!

Ja, jag räknar dagarna till min semester. Ska bli helt jävla underbart ! Allting är kaos på jobbet, känner mig helt uppstressad hela tiden. Jag är väl medveten om att man inte ska ta med jobbet hem, men när det är så mycket krångel o stress hit och stress dit blir det lätt att man sitter o klurar ut grejer även hemma.
Om mindre än en månad är det den 7/8. Det är min sista arbetsdag på tre underbara veckor, fattar ni?! TRE veckor som jag inte behöver ägna en tanke åt varken felskrivna recept o datumettiketer, ordrar, fraktsedlar, tunga sockertankar eller jobbiga arbets-"kamrater". Himmelriket here I come!


Till helgen ska jag och Emil vara barnlediga, både fredag och lördag :) Det ska bli såå skönt att få vila upp sej lite från mammalivet. Vad vi ska göra kan jag tyvärr inte informera er om eftersom jag inte vet vilka som läser här då det är en liten surprice ;)

Såg precis att klockan redan är alldeles för mkt för att jag ska sitta uppe. Det är bara 6 timmar och 6 minuter till jag ska vakna till min inte så underbara väckarklocka .. Hm, men snart, snaaart slipper jag det för ett litet tag ;) *tjat tjat tjat*

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0