Jobbigt.

Vill bara skrika , skrika högt o hjärteskärande... Jag trött, så jävla trött hela tiden ! Finner ingen tid till att vila upp mig. Bara stress stress och åter stress.. -PANIK ! Önskar att jag också kunde få komma utanför dörren göra något för mig själv, som inte innebär föräldraskap eller jobb. Men det blir väl när helvetet fryser till is?!

Är så trött på jobbet, ångrar så jävla djupt att jag inte började skolan direkt. VARFÖR SKA ALLT HANDLA OM PENGAR!?
Hur kan man tro att man ska försörja sig och sin familj på 7000 kronor (högsta möjliga studielån)? Det går inte bara..
Men en utbildning är en livstidsinvestering, och dessutom min allra högsta dröm just nu. Jag vill så gärna få ett jobb jag kan trivas med, ett jobb som inte känns som ett tvång. Var hittar man ett sådant? Var hittar man ett jobb som man inte behöver ha en klump i magen varje dag utav?

Jag försöker hela tiden prestera till 110 procent, antagligen försöker jag alldeles för mycket att vara så jävla duktig på alla sätt och vis att allt bara blir pannkaka! Usch, livet är verkligen inte alltid lätt ;o/

Nej nu ska jag rusa upp mot bingen, idag lämnar jag hemmet i sticket ! JAG ORKAR BARA INTE !


Vilken jäkla tur att jag har min underbara familj, blir alldeles varm i kroppen av att se på dem. <3
 Så man ska ju inte klaga...


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Lilla gumman!Det låter som att du verkligen behöver en paus... du ringde för nån dag sedan men jag var på väg då hade bråttom så jag bestämde mig för att inte svara.. tänkte ringa upp dig men det e full rulle hela tiden.. har inte kommit riktigt i ordning i lägenheten iheller.. hela tiden något att göra.. o så vill ju alicia ha sin uppmärksamhet oxå.. men vi hörs p syns..Puss o kram

2009-05-15 @ 11:30:35
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0