Stackars min underbara son. . .

Nu vet vi varför vår söting har varit så otroligt ledsen och arg de senaste dagarna. Han fick 4 tänder PLUS halsfluss !
Han kan inte ha det lätt, stackaren. Så nu går både jag o lilleman på pencillin eftersom han givetvis smittade mig då jag är extremt mottaglig för halsfluss. :/

Jag och Lilleman blir hemma tills på tisdag, på onsdag ska vi till dagis o jobb igen. Äntligen! Haha. Har varit hemma i över en vecka. Och är man van vid att arbeta 8 timmar om dagen kan det bli frustrerande att gå hemma med sjukt barn eftersom man inte direkt kan göra något. . .

Förresten, någon som vet något bra "lekland" ? Hade varit super skoj att besöka ett sådant när vi blivit friska. Som en liten belöning ;)

Just nu sitter jag o leo o tittar på familjer som fått trillingar, fyrlingar o femlingar på TV4-Fakta. Leo knapprar macka o jag dricker kaffe :) Det regnar o blåser ute så det är ingen ide att bege sig ut. Har dessutom inget regnskydd till vagnen ännu ... SUCK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0