Sugen ?

Suttit och läst en del mamma & gravid bloggar. Och emellanåt kan jag bli en aning sugen på att skaffa ett syskon till vår lilla kille, som för övrigt börjar bli ganska så stor :/ Tänka sig att min lilla älskling fyller TVÅ ÅR om bara TVÅ MÅNADER?..
Men tänkte på det dära om att plugga, undrar om man kan plugga på distans samtidigt som man är mammaledig? Dvs, distanspluggning så att man är i skolan en dag varannan vecka? För då hade jag kunnat plugga upp mina kärnämnen åtminstone. Och det är ju faktiskt alltid en början.
Kunde ju inte börja inne på fordon av lite olika anledningar, lååång historia. Så det var med sorg i hjärtat som jag kladdade ner min lilla kråka på avskrivningspappret.. Men kan jag då plugga upp mina gymnasiebetyg i svenska, engelska & matte så hade jag kunnat börja på en vuxen utbildning inom det praktiska senare, o då haft en full utbildning iaf ? :) Hade varit TOPPEN.. Vill ju så GÄRNA få min utbildning! !

Men det är kanske bäst att tänka på saken? Det är ju trots allt ett STORT beslut att bli 4 i familjen. Så det tåls att tänkas på!! Nä nu ska jag ut och röka och ringa min Honey

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0